Zwroty, reklamacje
ZWROTY
- Polityka Zwrotów
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pocztą elektroniczną na nasz mail kontakt@lilalou.pl bądź poprzez formularz zwrotu/reklamacji dostępny u nas na stronie - link do pobrania poniżej).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Pragniemy poinformować, że odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Plomby zabezpieczające
Uwaga! W trosce o jakość naszych ubrań, dołączamy do każdego z nich plombę zabezpieczającą, aby chronić nasze produkty i móc sprzedawać je zawsze w najlepszym ich wydaniu. Prosimy o zachowanie plomb w przypadku zwracania produktu. Prosimy również aby zwracali Państwo produkty nie noszące śladów użytkowania.
- Przesyłka zwrotna
Prosimy o dołączenie wypełnionego formularza zwrotu, który dołączyliśmy razem z paragonem i umieściliśmy w paczce. Dostępny jest również poniżej po kliknięciu w link. To bardzo ułatwia proces zwrotu, za co dziękujemy!
Zgodnie z polskim prawem koszty odesłania produktów ponosi Klient. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu produktu oraz oświadczenia Klienta o odstąpieniu umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy, czyli 16zł).
Uwaga! Odesłać zwrot można w dowolny sposób, nie odbieramy jedynie przesyłek pobraniowych oraz nadanych do Paczkomatu.
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji prosimy o wypełnienie naszego formularza zwrotu i reklamacji dostępnego poniżej w linku i zaznaczenie REKLAMACJI. Wysyłka reklamacyjna do nas jest na koszt osoby reklamującej towar. Na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni od daty otrzymania przesyłki.
Nasz Adres:
Magazyn Lila Lou Patrycja Wich
ul. Dąbrowskiego 17D
93-177 Łódź
W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, wystarczy napisać do nas wiadomość na adres kontakt@lilalou.pl odpowiemy tak szybko, jak to możliwe. :) Zapraszamy!